tisdag, juli 12, 2005

Niklas jobbade eftermiddag så förmiddagen hade vi tillsammans. William var iväg på garderiet. Det var meningen att han skulle vara där en timme precis som i fredags men de skulle iväg på promenad så de frågade om det var ok om jag hämtade honom kvart över elva (istället för halv elva). William blev ganska klängig när jag skulle gå, men när jag hämtade honom hade det gått bra. Fröknarna berättade att han varit vid gott mod trots att de förstod att han inte förstod något.
William visade mig och Frida var de hade varit på promenaden och vi lekte lite på den lekplatsen. När vi kom hem åt vi ost och skinkpaj tillsammans med Niklas innan han stack iväg.
När Frida vaknade körde jag och barnen till Interio och köppte dynor till utemöblerna och sedan vidare till IKEA och handlade köksbord och lingonsylt.
När Niklas kom hem hade han med sig ytterliggare ett expantionspaket till Carcassonne så vi spelade hela kvällen.

Inga kommentarer: