tisdag, november 21, 2006

Posted by Picasa Idag var det jobb som vanligt. Många kollegor som var borta på olika möten och affärsresor runt om i världen så det var lite tomt. När jag kom hem började det verkligen ÖSREGNA (och gör fortfarande). Det är inte klokt vad det kan regna i det här landet. Det är GIGANTISKA droppar som kommer tätt tätt. Man blir blötare än om man står i duchen - jag lovar.
I ala fall så gick jag över med en säsong av Sex and the city till Carine för hon var sjuk. Vid läggdags läste William saga för sin lillasyster - himla praktiskt med en son som läser. :)
Niklas är på franskundervisning och jag väntar på att han ska komma hem snart så vi kan se Prison Break.

1 kommentar:

Grått Med Vita Knutar sa...

Hej vännen!
Så du har en blogga du med! Vad skoj!
Duktig kille du har som kan läsa! :o)
Hur är det med er då?
Är det ok om jag länkar till dig från min sida?

KRAMEN!