fredag, november 24, 2006

Så var det jobb idag. Jobbade på men efter att ha pratat om jultraditioner på lunchen belv jag sugen på allt möjligt. Följden blev att jag när jag kom hem satte igång med att göra dubbel sats Maraboufudge paralellt med middagen. När den var färdig tänkte jag att jag kunde ju lika gärna göra en sats lussebullar också eftersom det i vilket fall som helst berhöver göras ett par tre satser (MINST). Så så blev det. Är mycket nöjd med mig själv. Har dock varit duktig och väntat med provsmakningen av både fudgen (!!) och bullarna. Sparar det till kvällens Grey's anatomy som jag längtat efter i en hel vecka.

4 kommentarer:

malin2 sa...

Åh vad jag blir sugen.

Anna Malaga sa...

Âh, det ser jättegott ut!! De Är dessutominte lika goda dagen efter, sâ nu har du en bra ursäkt att äta en massa ;-)
Jag blev oksâ jättesugen.

Grått Med Vita Knutar sa...

Mm, de såg goda ut minsann!
Vad duktig du är!

Kram!

Grått Med Vita Knutar sa...

Nu har jag länkat till dig förresten :o)

KRAM!