torsdag, mars 26, 2009

VAB med William

I tisdags eftermiddag klagade William på huvudvärk, jag tänkte inte mer på det, mer än att han var oerhört gnällig, och när han sedan gick och lade sig när klockan bara var fyra blev jag helt klart misstänksam. Mycket riktigt på kvällen hade han fått feber och jag stannade hemma med honom under onsdagen. Jag köpte Melodifestivalen 09 skivan till barnen och han lyssnade på den hela dagen. Idag var jag och jobbade på förmiddagen och Niklas var hemma, och så bytte vi vid lunch. Då hade han gjort den här fina listan:
Eftersom han var feberfri och pigg passade vi på att köpa ett par nya jeans till honom och då såg jag en fin baddräkt till Frida som jag också köpte eftersom hennes gamla är så sliten. Hon blev så glad att hon genast ville bada med den, men med en nyss tillfrisknad son kändes det inte som en bra idé men Frida nöjde sig med badkaret.

Inga kommentarer: