fredag, september 24, 2010

Ska jag ha en sån här?



Åker till New York med pappa om två veckor, och började fundera på om det fanns något som jag kommer köpa inom en snar framtid som faktiskt är billigare "over there". Jag hade ju tänkt köpa ny pulsklocka med GPS och konstaterade att jag kunde spara några hundralappar på att köpa klockan i USA. Velar eller kanske rättare sagt velade mellan Garmins forerunner 110 och 305. Men efter att ha konsulterat mina nätvänner har jag nog kommit fram till att 305an passar mina behov bättre.

När det gäller utmaningen har det gått riktigt bra. Inte några extra km, men om jag lägger till den sträckan jag går dagligen på jobbet (är man en aktiv förskollärare så är man) så blir det ju en del. Vi får se hur jag klarar att sätta igång i morgon då jag ska prova att springa i tre minuters intervall. Fixar lungorna det så kan jag öka nästa vecka.
Jag har fått in lite rutin på att göra några armhävningar på morgonen och kvällen då jag också kör jägarsits och plankan.

Kvar att utföra tills den 31 oktober:
-150 km 145 km
-30 träningspass 26 träningspass
-60 minuter plankan 56 minuter och 15 sekunder plankan
-500 armhävningar 403 armhävningar
-20 minuter jägarvila 17minuter och 45 sekunder jägarvila
-4 intervallpass
-6 stretchpass/yogapass/avslappningspass/meditationpass (1/v) 5 pass


Inga kommentarer: